Jak jsme navrhovali náborové aktivity a měnili při tom kus firmy
Úspěšná firma, která prochází transformací a rozrůstá se o stovky lidí ročně. Příběh o neexistující náborové strategii, startu marketingových aktivit a taky o tom, proč je potřeba přemýšlet o lidech a zároveň vidět do budoucnosti.
Příběh ADASTRYPříprava design sprintu pro banku
Na sprintování nás baví, že má hmatatelné výsledky už za týden. Úspěch ale závisí na dobré přípravě, která může trvat i několik týdnů.
Příběh Komerční bankyPortál se zdravými recepty a tištěná kuchařka
Kuchařskému startupu Fitrecepty jsme pomohli vydat dvě kuchařky, které se staly bestsellery. Snad i díky tomu, že jsme dřív téměř anonymní tým naučili navrhovat řešení k lidem.
Příběh FitreceptůNáborová komunikace pro IT firmu z Brna
Skvěle šlapající byznys brzdil jen nedostatek šikovných lidí. Když jsme ale nesmyslné benefity nahradili upřímnou prezentací, lidé se hlásili sami.
Příběh KenticoJak jsme firmě s velkým srdcem pomohli komunikovat svou vizi lidem venku i uvnitř firmy
MTS pomohli projít opravdovým rebrandingem a proměnit to, jak o sobě firma mluví – k zákazníkům i dovnitř.
Příběh MTSKdyž rebranding použijete jako nástroj pro změnu chování organizace
JIC je jednou z nejsilnějších nekomerčních agentur, které v Česku podporují podnikatele. Před časem se rozhodli posunout dál, co znamená jejich brand. Změna se postupně odráží v celé jejich práci.
Příběh JICVývoj fundraisingového produktu pro Hnutí DUHA
Za 3 měsíce jsme vymysleli produkt, který rozhýbal do té doby pasivní příznivce Hnutí. Z 584 lidí jich polovina přispěla vůbec poprvé.
Příběh Duhy