
Jak jsme navrhovali náborové aktivity a měnili při tom kus firmy
Úspěšná firma, která prochází transformací a rozrůstá se o stovky lidí ročně. Příběh o neexistující náborové strategii, startu marketingových aktivit a taky o tom, proč je potřeba přemýšlet o lidech a zároveň vidět do budoucnosti.
Příběh ADASTRY
Příprava design sprintu pro banku
Na sprintování nás baví, že má hmatatelné výsledky už za týden. Úspěch ale závisí na dobré přípravě, která může trvat i několik týdnů.
Příběh Komerční banky
Portál se zdravými recepty a tištěná kuchařka
Kuchařskému startupu Fitrecepty jsme pomohli vydat dvě kuchařky, které se staly bestsellery. Snad i díky tomu, že jsme dřív téměř anonymní tým naučili navrhovat řešení k lidem.
Příběh Fitreceptů
Náborová komunikace pro IT firmu z Brna
Skvěle šlapající byznys brzdil jen nedostatek šikovných lidí. Když jsme ale nesmyslné benefity nahradili upřímnou prezentací, lidé se hlásili sami.
Příběh Kentico
Jak jsme firmě s velkým srdcem pomohli komunikovat svou vizi lidem venku i uvnitř firmy
MTS pomohli projít opravdovým rebrandingem a proměnit to, jak o sobě firma mluví – k zákazníkům i dovnitř.
Příběh MTS
Když rebranding použijete jako nástroj pro změnu chování organizace
JIC je jednou z nejsilnějších nekomerčních agentur, které v Česku podporují podnikatele. Před časem se rozhodli posunout dál, co znamená jejich brand. Změna se postupně odráží v celé jejich práci.
Příběh JIC
Vývoj fundraisingového produktu pro Hnutí DUHA
Za 3 měsíce jsme vymysleli produkt, který rozhýbal do té doby pasivní příznivce Hnutí. Z 584 lidí jich polovina přispěla vůbec poprvé.
Příběh Duhy