Shromažďujeme post-ity a fixy, nakupujeme kávu a na stole se kupí materiály. Chystáme se na další Design Sprint. Tentokrát ale ne pro klienta.
Naší designovou výzvou je dát firmám, neziskovkám, freelancerům i agenturám nástroj pro tvorbu funkčních a na datech postavených person. Chceme ukázat, jak poznávat a pochopit opravdové potřeby, obavy a touhy zákazníků.
Chcete být u toho? Čtěte dál.
Proč právě téma person?
Poznávání zákazníků se věnujeme u všech našich projektů. Persony, které poté vytváříme, jsou důležitým vodítkem a pomůckou, ze které při práci nespouštíme oči. Díky tomu dokážeme vycházet vstříc potřebám zákazníků a reagovat na jejich obavy. Zároveň s jejich pomocí průběžně ověřujeme, jestli naše práce dává smysl.
A stejným způsobem mohou pomáhat třeba i v prodejně pánských obleků, v bance nebo dobročinné organizaci.
Design Sprint poběží od 30. 1. do 3. 2., v Praze
Za Pábení dorazí Roman Hřebecký, Nela Wurmová, Marek Mencl
a Honza Škvára.
Za Remembership Petr Rubáček a za Court of Moravia Jana Hřebecká.
Mohlo by se ale snadno stát, že zůstaneme hlavami ve své krabici, proto hledáme další dva členy týmu zvenčí.
Přidáte se?
Hledáme lidi s kreativním duchem, kteří chtějí týden svého času věnovat vzdělávání. Do týmu potřebujeme:
- UX / UI designéra, nebo kreativce
- iOS / Android nebo web developera
Podrobnosti o průběhu celého týdne sladíme na přípravných schůzkách. Odrazíme se od postupu, který popisují Google Ventures.
Jaký výstup vznikne?
Může to být praktická mobilní aplikace, jako je Duco. Může to být webový průvodce. Může to být e-mailový seriál nebo tiskové materiály.
Vznikne to, co nejlépe naplní naši designovou výzvu.
Dává vám to smysl?
Chcete být u toho?
Napište na marek@pabeni.cz