Image
Když jde o poptávky, máme rádi výzvy. Píšeme pro železárny, pro zdravotnický segment… a psali jsme také pro Solutech – dodavatele průmyslových maziv. Chcete vědět, jak se z průměrné webové prezentace produktů vyklubala sebevědomá firma s bezkonkurenční službou?

Copywriterova cesta od produktu ke službě

Na výsledek se podívejte na www.solutech.cz.

Ale jestli vám do toho můžeme mluvit,
přečtěte si příběh, který se za přípravou obsahu skrývá.

Prodáváme maziva a připravujeme nový web. Slyšeli jsme, že byste nám mohli pomoct s texty. Máme myšlenkovou mapu s rozvržených obsahem a taky desítky stránek podkladů. Potřebujete ještě něco dalšího?

Aby spolupráce nedrhla, potřebujeme se sejít

Potkali jsme se na půl cesty mezi Prahou a Brnem a několik hodin jsme se vyptávali, kdo je Solutech a proč by u něj měli zákazníci maziva poptávat.

Na setkání jsme odjížděli s tím, že budeme textovat e-shop s produkty = mazivy. Po cestě zpátky jsme měli plnou hlavu nápadů a v kapse desítky argumentů pro web = službu.

Nová homepage
Texty na nové homepage upozorňují na produkty a službu zároveň

Po schůzce bylo jasno: síla Solutechu není jen v distribuci maziv.
Ale hlavně v servisu, který svým klientům poskytuje

V čem je síla Solutechu
Vytvořili jsme srozumitelného průvodce, který poradí se základním výběrem

Když znáte zákazníky, jde to hladce

Víte, co vaši zákazníci potřebují?
Čeho se v souvislosti s vaší službou obávají?
Po čem touží, aby za ně vyřešil někdo jiný?

Náš klient to věděl.
My jsme všechno utřídili a sepsali do srozumitelné podoby.
Pomůžeme vám
Konkurenční výhody v kostce
Křičet do světa,
že máte dobrou službu nebo produkt, nestačí

Mnohem účinnější je, když se můžete opřít o slova svých zákazníků.

Vyjádření zákazníka
Vyjádření zákazníka

A jak to tedy celé dopadlo?

Po společné schůzce jsme navrhli obsah všech stránek a podstránek a informační architekturu webu. Jednotlivé stránky jsme pak ladili přímo s programátorem a taky grafikem – zdravíme Vítka Rýznara!

A konečně – klient od nás dostal všechny texty, které potřeboval.

S Pábením je radost spolupracovat. Hlavně proto, že je vidět, jak moc je práce na textech baví. Jako tým jsou profíci, na výsledku je odvedená práce opravdu znát a já vím, na koho se můžu kdykoliv v budoucnu obrátit.
Pavel Vošický
jednatel Solutech
Obsahová strategie pro online knihkupectví

Obsahová strategie pro online knihkupectví

Zobrazit
Rozvojová strategie pro neziskovou organizaci

Rozvojová strategie pro neziskovou organizaci

Zobrazit