Copywriterova cesta od produktu ke službě
Na výsledek se podívejte na www.solutech.cz.
Ale jestli vám do toho můžeme mluvit,
přečtěte si příběh, který se za přípravou obsahu skrývá.
Prodáváme maziva a připravujeme nový web. Slyšeli jsme, že byste nám mohli pomoct s texty. Máme myšlenkovou mapu s rozvržených obsahem a taky desítky stránek podkladů. Potřebujete ještě něco dalšího?
Aby spolupráce nedrhla, potřebujeme se sejít
Potkali jsme se na půl cesty mezi Prahou a Brnem a několik hodin jsme se vyptávali, kdo je Solutech a proč by u něj měli zákazníci maziva poptávat.
Na setkání jsme odjížděli s tím, že budeme textovat e-shop s produkty = mazivy. Po cestě zpátky jsme měli plnou hlavu nápadů a v kapse desítky argumentů pro web = službu.
Po schůzce bylo jasno: síla Solutechu není jen v distribuci maziv.
Ale hlavně v servisu, který svým klientům poskytuje
Když znáte zákazníky, jde to hladce
Víte, co vaši zákazníci potřebují?
Čeho se v souvislosti s vaší službou obávají?
Po čem touží, aby za ně vyřešil někdo jiný?
Náš klient to věděl.
My jsme všechno utřídili a sepsali do srozumitelné podoby.
Křičet do světa,
že máte dobrou službu nebo produkt, nestačí
Mnohem účinnější je, když se můžete opřít o slova svých zákazníků.
A jak to tedy celé dopadlo?
Po společné schůzce jsme navrhli obsah všech stránek a podstránek a informační architekturu webu. Jednotlivé stránky jsme pak ladili přímo s programátorem a taky grafikem – zdravíme Vítka Rýznara!
A konečně – klient od nás dostal všechny texty, které potřeboval.
jednatel Solutech