Sháním copy&content parťáka.
Důvody
- Sám sebe chci v copywritingu a obsahovém marketingu posunout o kousek dál a překonat své limity.
- Klientům chci dávat rychleji víc lepší práce.
- Jemu nebo jí (nebo tobě) chci nasdílet, co umím, dát prostor v bezva projektech, platit a klidně pomoct rozjíždět vlastní věci.
Hledám (požadavky lidské)
- Někoho, kdo umí číst, psát, poslouchat a na správném místě mlčet.
- Člověka empatického a takového, kterému nevadí pot a slzy výměnou za dobře odvedenou práci a peníze.
- Textaře chytrého, ne vychytralého.
- Někoho, kdo má svoji hlavu, ale není paličák.
- Toho, kdo si bude vážit práce svých klientů a kdo by na své klienty nikdy nenadával a neshazoval je. Hudrání povoleno je.
Požadavky profesní
- Brno – budeme se tu scházet.
- Čeština na bezva úrovni – je to náš nástroj, se kterým pracujeme, i výrobek, který prodáváme.
- Pár zkušeností – tiskové zprávy, články, weby, mikrotexty, obsahová strategie nebo strategie obsahového marketingu – nehledám ale určitě seniorního copywritera.
- Přesah – k SEO, k PPC, k PR, k sociálním sítím, k UX, k neziskovému sektoru… Je mi jedno, kam – byznys se dá jeho záběru přizpůsobit.
Nabízím
- Své zkušenosti a schopnost dávat zpětnou vazbu.
- Peníze (aktuálně to vypadá na poloviční úvazek – na faktury nebo na zaměstnanecký poměr).
- Vzdělávání v oblasti copywritingu, content marketingu a komunikace značky.
- Klienty a práci pro ně.
- Otevřenou a férovou komunikaci – zpětná vazba bude nejdůležitější aspekt naší společné práce.
Jsi to ty, koho hledám?
Jestli ti jakkoli nesedí tenhle inzerát, nepiš mi. On je dost patetickej. Vím proč a na podmínkách budu trvat. A uznej, že nemá smysl, abych tě obíral o tvůj čas a ty zas o můj.
Jestli ti ale sedí. Čeká tě výběrko.
Celkově by ti nemělo trvat víc jak dvě hodiny času bez závěrečné večeře, na kterou tě pozvu, když to, co naposíláš, sedne. A když to nesedne, napíšu ti proč.
Výběrko bude jednoduché a tříkolové
- V prvním kole se mi textem prodej a svůj text vyvaž sepsáním svých očekávání. Jo, a přilož prosím profesní a zájmový životopis.
- Ve druhém se tě zeptám na pár názorů z oblasti obsahu a copywritingu.
- A ve třetím napíšeš krátký text dle zadání.
Pravidla
- Na první kolo máš přesně 40 minut, na druhé 30 a na třetí 50.
- První kolo začíná teď a končí 8. 10. ve 23:59. Mail pošli s předmětem „Copy, tedy jsem“.
- Do neděle se ti určitě ozvu a buď se ještě na něco doptám, nebo rovnou pošlu druhé kolo i s instrukcemi.
- Do konce října bude hotovo.
Dělám s tím cavyky, já vím. Ale víš, co? Tohle by mohl být začátek jednoho krásného přátelství.